Reviews

Ik doe ik er alles aan om jou de beste service te bieden. Jouw mening is voor mij ontzettend belangrijk en helpt me om continu te verbeteren. Heb je een positieve ervaring gehad? Deel het met mij en de rest van de wereld! Het kost slechts een paar minuten en het betekent veel voor mij. Klik op de knop hieronder om je review te plaatsen. Bedankt voor je tijd en vertrouwen in

SUSAN VAN DEN BERG-3
Jesse S
Jesse S
17 Januari 2024
Susan speelde eind oktober op onze bruiloft tijdens de receptie aan het begin van de avond. De gasten genoten zichtbaar van haar muziek en zang. Ook het contact met Susan verliep goed en ze denkt zelf fijn mee!
Lisa van den Berg
Lisa van den Berg
8 Januari 2024
Op 20 oktober vorig jaar heeft Susan de muzikale begeleiding verzorgd tijdens onze trouwdienst. Bij onze dienst waren best wat mensen die niet kerkelijk zijn en dus waren we bang dat het zingen een dingetje zou zijn. Dankzij Susan waren dit juist hele mooie momenten. Zowel vooraf als op de dag zelf heeft Susan er echt voor gezorgd dat het was zoals gehoopt. Achteraf hebben we veel complimenten gekregen over de prachtige stem van Susan.
Esti de Graaff
Esti de Graaff
5 December 2023
Susan heeft anderhalve week geleden onze huwelijks ceremonie muziekaal begeleid, en we hadden het ons niet beter kunnen wensen. Prachtige en krachtige stem. Susan kreeg het publiek goed mee, met veel complimenten na afloop. We waardeerden het muzikaal meedenken voorafgaand aan de ceremonie, haar flexibiliteit tav last-minute veranderingn in het programma, en de mogelijkheid om nummers te spelen/zingen die buiten haar repertoire vielen. We zouden Susan absoluut aanbevelen!
Esther Blekkenhorst
Esther Blekkenhorst
22 September 2023
Fantastisch vrouw! Wat een prachtige krachtige stem! Fijn om haar als zangeres te hebben gehad op ons huwelijk. Helpt meedenken en zorgt ervoor dat het echt onze dienst werd! Voor ons heeft ze de dag nog mooier gemaakt!
Marrit Rietkerk
Marrit Rietkerk
27 Juni 2023
Heeft op onze bruiloft tijdens de kerkdienst gezongen en op de vleugel gespeeld, samen met een gitarist. Wij wisten al dat ze geweldig kan zingen, maar ook de gasten waren unaniem lovend. De passie spat ervan af als ze staat te zingen. Hiernaast heeft ze al veel ervaring met bruiloften waardoor ze ook uitgebreid en breed meedenkt/mee kan denken tijdens de voorbereidingen. Enorme aanrader om Susan te boeken!
Jasper Boon
Jasper Boon
6 Maart 2023
Ik ken Susan al een langere tijd, het is altijd fijn om met haar samen te werken. Afgelopen zomer zong ze op onze bruiloft en dat was prachtig. Suzan heeft een hele mooie stem en is een ontzettend lief mens. Echt een aanrader en een mooie toevoeging voor je bruiloft dus!
Nynke Bosman
Nynke Bosman
22 Februari 2023
Wat een lieve, meedenkende en vooral professionele hulp ben jij geweest in de voorbereidingen naar onze mooie dag. Susan denkt graag mee om alles naar wens te laten verlopen. We hadden direct fijn contact. Op de dag zelf had je alles tot in de puntjes geregeld en we konden het hele gedeelte van de muziek aan jou overlaten. We zijn je dankbaar dat je het zo goed hebt geregeld en vooral dat je zo mooi hebt gezongen en gespeeld. Zonder jou was onze dag niet hetzelfde geweest!
Deborah Bruin
Deborah Bruin
6 November 2022
Susan heeft samen met Peter op onze bruiloft gespeeld en wat was dit geweldig. Het contact vooraf was super fijn, waarin we voorzien werden van goede tips. Ik heb voor mijn man mogen zingen en vooraf twee zanglessen gehad bij Susan. Susan is erg spontaan, geduldig, liefdevol en super muzikaal. We hebben veel complimenten gehad van gasten die ook genoten hadden van de muzikale begeleiding.
Frank Hooiveld
Frank Hooiveld
31 Oktober 2022
Wat een geweldige dag hebben we gehad met elkaar! Susan heeft prachtig gezongen tijdens de ceremonie en ook nog bij het toast/borrel moment! Het contact vooraf verliep heel gemakkelijk en het voelde totaal niet ongemakkelijk op de dag zelf, ook al zagen we elkaar voor het eerst. Veel complimenten van de gasten ontvangen dat de liederen zo mooi werden gezongen!
Rosalin van den Toorn
Rosalin van den Toorn
30 September 2022
De stem van Susan is echt prachtig! Zij heeft onze ceremonie en kerkdienst zoveel mooier gemaakt. Susan denkt fijn met je mee en het was zelfs geen probleem om een aantal nummers voor ons in te studeren.